build your own website


ISPAS DATA SERVICES

SOLUȚII COMPLETE DE MANAGEMENT A DATELOR SI DOCUMENTELOR


MANAGEMENTUL
DATELOR
MANAGEMENTUL
DOCUMENTELOR
PROGRAMARE
VBA
SERVICII
E-COMMERCE

De ce să alegeți Ispas Marius I.I. ca partener?

DIFERENȚIATORI CHEIE

Know-How & Experiența

De peste 17 ani lucrez in IT ca dezvoltator VBA și VB.Net fiind în contact direct cu mii de produse și specificațiile lor, cu sute de vânzători, revânzători și producători, în special, pe piața germană. Am învățat sa combin cunoștințele de programare și baze de date cu experiența ca manager de proiect.

Tehnologie

Un lucru e neschimbat in IT: SCHIMBAREA!
Fie ca vorbim de software sau de hardware lucrurile se schimba des. O tehnologie noua aduce după sine alta si tot așa. De aceea folosesc HW/SW de ultima generație pentru a asigura productivitate si calitate la standarde ridicate.

Workflow

Livrarea la timp si la standarde înalte de calitate este un deziderat care poate fi atins prin existenta unor procese predefinite, prin definirea activităților si a ordinii in care se executa acestea. Lipsa unui workflow are întotdeauna consecințe nedorite. 

Colaborare

Succesul este asigurat de munca in echipa, de gestionarea eficienta si transparenta a activităților si a informațiilor pentru atingerea unui obiectiv comun: satisfacția unei colaborări reușite.

Comunicare

Pentru o comunicare optima pot fi găsit pe toate aplicațiile majore de mesagerie instantanee, dar si prin metodele clasice: telefon fix /fax, mobil, sau la punctul de lucru.

Preturi competitive

De ce sa externalizezi anumite servicii IT? Pentru ca vei reduce semnificativ costurile. Plătești un specialist numai pentru serviciile efectuate, fără costuri indirecte.

AVANTAJELE DUMNEAVOASTRĂ

Acuratețe si calitate

Securitate si confidențialitate

Livrare la termen

Suport online si offline

Volume mari de date

Formate Multiple I/O

Arie larga de servicii

Solutii complete

Mulțumesc clienților mei pentru încrederea acordată. 

Lucrez cu companii din toate industriile, de toate formele si dimensiunile.
Mai jos veți găsi un eșantion de clienți actuali.

OFERTA de SERVICII

SOLUȚIA TA PENTRU MANAGEMENTUL DATELOR ELECTRONICE

Aveți nevoie de un serviciu de colectare, introducere, prelucrare si management a datelor? Doriți sa combinați anumite servicii într-un proiect de anvergura? Nu ezitați sa mă contactați!

MANAGEMENTUL DATELOR

Uitați-vă la cele mai cunoscute surse de date: cataloage de produse, comenzi de vânzări, materiale tipărite, rapoarte de teren, manuale, foi cu specificații tehnice, jurnale, link-uri sociale, știri, bloguri, e-mailuri, publicații tehnice, documente contabile precum: NIR-uri, facturi, etc.
Am menționat cel puțin una dintre sursele de date pe care le utilizează compania dvs.? Probabil că da.
Permiteți-mi să vă pun o întrebare: Cât de valoroase sunt datele dvs.? Cum le gestionați?
Pentru a deveni informație digitala, datele trebuie colectate, prelucrate si raportate.
Vă pot ajuta. Cu peste 17 ani de experiență nici o sursă de date, tip de date sau conversie de date nu este prea complexă pentru mine. Domeniul meu de expertiză? EDV - Prelucrarea electronică a datelor!

Mobirise

Introducere si prelucrare specializata de date

Ofer servicii complete de introducere, prelucrare si conversie a datelor astfel încât prin externalizarea acestor servicii sa vă puteți focusa pe afacerea de bază.

Mobirise

Clasificare date
Taxonomie

Ofer servicii de clasificare, taxonomie si categorisire încrucișata pe volume mari de date (liste offline sau direct in baza de date a clientului)
UNSPSC®, eCl@ss®, eOTD®, RNTD®,
Google product taxonomy®

Mobirise

Curățare baze de date

Folosiți o baza de date?
Cum ați rezolvat problema datelor insuficiente, incorecte sau invalide? Dar problema duplicatelor?
Ofer servicii de curățare baze de date. (data cleansing/ data cleaning) 
SQL, MySQL, ACCESS, EXCEL, DBF, CSV

Cauți servicii specializate de introducere date si management a catalogului de produse? 

AI UN MAGAZIN ONLINE?
DOREȘTI SA IȚI DESCHIZI UNUL?

Mobirise

Scapă de hârtii

MANAGEMENTUL DOCUMENTELOR IN CLOUD PRIVAT

Deși beneficiile digitizării sunt ușor de cuantificat, totuși cel puțin in Romania multe companii folosesc in continuare preponderent hârtia. De vina pare a fi obișnuința, mentalitatea si poate costul ridicat al soluțiilor de digitizare. 


Doresc sa vin in întâmpinarea acestei nevoi prin oferirea unor servicii gândite in special pentru PFA, II, IF, IMM, profesiile liberale, firme de contabilitate, firme de logistica si transport, etc.

Mobirise

SCANARE Serviciu oferit in Centrul de Printare. Este primul pas ce trebuie făcut pentru digitizarea documentelor tipărite. Doriți sa scăpați de hârtii? Serviciile de scanare documente includ scanare in format PDF sau TIF (pentru arhivare electronica). Se pot scana diferite volume si formate diverse precum ISO/DIN A3, A4, A5, A6 si formate non-standard (A3+). Documentele scanate pot fi livrate pe suport fizic (USB stick, CD/DVD) sau online în cloud. Ofer servicii post-scanare de refacere a dosarelor /îndosariere spira metalica sau de plastic, capsare plana sau sa si îndosariere termica.

DIGITIZARE! Cel mai adesea trebuie sa convertim un document PDF sau tipărit in Word pentru a putea fi editat. Alteori un catalog tipărit este transformat prin digitizare in catalog electronic.  Uneori datele de tip text, imagine sau tabele trebuie extrase din documentele tipărite sau PDF-uri si prelucrate digital. Pentru toate acestea apelați ci încredere la serviciile de digitizare oferite de Ispas Data Services. Va punem la dispoziție OCR in peste 192 limbi, verificare si corectura ortografica pentru limbile EN, FR, DE si RO. Prin contract va garantam acuratețe de peste 98% (depinde de sursa) precum si securitatea si confidențialitatea datelor.

Mobirise
Mobirise

INTRODUCERE SI PRELUCRARE DATE! Cu o experiența de peste 17 ani in introducerea si prelucrarea datelor, Ispas Data Services va pune la dispoziție un serviciu specializat prin intermediul căruia puteți crea baze de date cu informații extrase din documentele tipărite sau PDF, crea rapoarte sau interconecta datele din diferite surse sau medii online si offline. Folosesc aplicații de ultima generație pentru a asigura lucrul cu o varietate larga de formate ce pot fi citite si scrise.

STOCARE DOCUMENTE IN CLOUD PRIVAT! Nici o soluție de management a documentelor nu este completa fără serviciile de stocare profesionala si management atât a surselor cat si a rezultatelor. Va oferim soluții particularizate de stocare a documentelor in cloud privat folosind platforma NextCloud /ownCloud. Beneficiați de o soluție completa care include servicii de hosting, achiziție de domenii , configurare inițiala, mentenanța. Platforma NextCloud este o soluție moderna, sigura prin intermediul căreia aveți acces la documente de pe orice dispozitiv conectat la internet. Citiți mai multe despre NextCloud (EN).

Mobirise

Te-ai saturat sa cauți printre hârtii? Solutia ta  DMS are un nume:

scapadehartii.ro

PROGRAMARE VBA

Nu mai pierdeți timpul făcând aceleași acțiuni repetitive în Excel. Câștigați timp și economisiți bani alegând soluții VBA adaptate nevoilor dumneavoastră. 

Luați legătura cu un specialist Excel si descoperiți:

  • SOLUTII PERSONALIZATE - unul dintre cele mai interesante aspecte privind Excel si VBA este ca putem, da, chiar putem sa avem soluția noastra de calcul tabelar. Cu scurtăturile si funcțiile care ne sunt de folos! VBA este un instrument foarte puternic prin care se poate pune in valoare o aplicație unica pe care o deții deja: Excel! Sau Outlook? Sau Word?  Alege un scenariu!
  • CA E NEVOIE DOAR DE SUITA MS OFFICE - majoritatea folosim MS Office la birou. Folosim Outlook, Excel sau Word. Unii ne jucam cu Access si din când in când cu PowerPoint sau Publisher. VBA poate fi folosit cu orice aplicație din suita MS Office.  Alege un scenariu!
  • INTEGRARE CU ALTE SOLUTII - in prezent din ce in ce mai des datele circula intre aplicații ERP/ CRM, programe de contabilitate si de gestiune, Excel, clienți de email, platforme de comerț electronic, etc. Provocarea este sa "miști" datele si /sau fișierele intre toate aceste aplicații. Știați ca Excel 2016 poate importa date din fișiere (XML, JSON, TXT/CSV), din 11 tipuri diferite de baze de date, sau direct din Salesforce si Facebook? Alege un scenariu! 
  • CUM REDUCETI COSTURILE - zilnic efectuam sarcini repetitive, căutam informații, încercam sa extragem date sau sa trimitem emailuri si toate acestea cer timp. Iar timpul înseamnă bani nu-i așa? Nu mai pierdeți timpul! Întrebați acum ce poate face VBA pentru Dumneavoastră sau compania Dumneavoastră. Suna acum pentru o discuție deschisa si gratuita despre soluțiile pe care le puteți implementa rapid si convenabil! Alege un scenariu!

Întrebări in legătură cu VBA?
Răspunsurile sunt la 
+40 (0)772-235-053

SERVICII E-COMMERCE
Soluții pentru magazinul dvs. online!

In RO comerțul electronic a prins viteza, statisticile arata ca numai in 2015 creșterea vânzărilor a fost de 24,2% (conform cu Ecommerce Foundation). Așadar am prins gustul cumpărăturilor online, iar aceasta se traduce intr-un număr tot mai mare de magazine online, pe diferite platforme. Este însă ușor sa deții un magazin online? Iată mai jos câteva din cele mai des întâlnite probleme care apar după ce magazinul este instalat:

CATEGORII

Ați căutat vreodată pe un shop un produs dintr-o categorie iar rezultatele afișate sa fie dintr-o cu totul alta categorie? Ce impresie lasă un astfel de magazin? Cine întreține pentru Dumneavoastră in prezent catalogul de produse astfel încât fiecare articol sa fie in categoria potrivita?

Va pot ajuta atât cu gestionarea categoriilor noi de produse cat si cu verificarea si reclasificarea articolelor existente. 

INFORMATII PRODUSE

Cel mai adesea configurarea inițiala a magazinului este realizata de furnizorul soluției. Dar apoi? Merge importul din CSV? Toate produsele au specificații tehnice minime? Cum gestionați variantele? Dar produsele complementare si similare?

Pentru a atrage si fideliza clienții, catalogul de produse trebuie încontinuu întreținut. 

ACTIVE MEDIA

Imaginile dau valoare descrierii produselor, ajuta cumpărătorul sa înțeleagă detaliile. Produsele afișate online nu pot fi "atinse" de cumpărător, de aceea imaginile clare, de dimensiuni mari, galeriile de imagini ale produsului din mai multe unghiuri de vizualizare, imaginile cu detalii, schițele cu dimensiunile produselor sau video-urile de prezentare fiind extrem de importante pentru orice magazin online ce dorește o rata de conversie buna a vizitelor.

FORMULAR DE COMANDA

Deseori vindem soluții, nu doar produse. Soluțiile pot fi alcătuite din articole care se completează intre ele, sau care se asociază unele cu altele. Adesea un produs nu mai e pe stoc si trebuie rapid înlocuit in oferta. Iar clientul este la telefon. . .
In astfel de situații agenții de vânzări au nevoie de o soluție rapida pentru generarea unei oferte pentru client.

Un formular de comanda realizat in Excel (VBA) este soluția pe care o căutați.

OFFLINE vs ONLINE

Ați decis sa deschideți un magazin online. Sau aveți un depozit cu mii de produse si vreți sa mergeți mai departe, din offline in online. Poate deja sunteți proprietarul unui magazin pe web.
Cel mai adesea după configurarea inițiala, problemele sunt cu catalogul de produse. Pentru ca produsele, stocurile si preturile sunt in offline, in programele de contabilitate si gestiune.

Cum circula datele despre produse dinspre furnizori la dvs. si mai departe in online?

RAPORTARE

 In mediul online, platformele de comerț electronic strâng zilnic date: date despre comenzi, livrări, clienți, tranzacții, produse si recenzii, statistici legate de bannere, date despre trafic, etc.
Si poate nu este vorba numai despre un magazin...ci de mai multe.
Daca afacerea dvs. se desfășoară si online si offline atunci știți cat de greu este sa aveți o privire de ansamblu asupra tuturor informațiilor care circula in companie. Agregarea datelor din surse multiple este o provocare, nu un lucru imposibil de realizat. 

STOCURI

Punct sensibil si dureros pentru ca integrarea stocurilor din depozitul fizic cu magazinul online costa fiind de obicei add-on separat si de multe ori înseamnă integrare cu soluții ERP. Dar cate magazine online își pot permite soluții ERP care sa integreze software de facturare si gestiune? Dumneavoastră cum actualizați stocurile si preturile in magazinul online?

Doriți o soluție personalizata? Sunați acum!

PRETURI

Alături de stocuri, preturile au o dinamica aparte. Tind sa se modifice foarte des pentru ca depind de mai mulți factori. Deseori un revânzător sau un distribuitor lucrează cu mai mulți importatori, fiecare cu lista lui de preturi. In sistemele de gestiune si contabilitate se lucrează din greu pentru a fi la zi cu stocul de marfa, iar asta presupune procesarea zilnica a documentelor financiar-contabile. Folosind VBA se pot găsi soluții care sa faciliteze transferul de informație.

SINCRONIZARE DATE

Ce tip de documente financiar-contabile utilizați? Folosiți facilitatea platformei de comerț electronic de a emite facturi? Furnizorii va trimit facturile si in format digital si pe hârtie nu-i așa? Indiferent de sursa sau de tip, informația trebuie sa ajungă pana la urma in format digital, in programul de contabilitate pentru a putea fi interpretata si gestionata. Sincronizarea datelor intre offline si online, intre programul de contabilitate si /sau de gestiune cu magazinul online este posibila.

MOBILE FRIENDLY

No special actions required, all sites you make with Mobirise are mobile-friendly. You don't have to create a special mobile version of your site, it will adapt automagically.

MOBILE FRIENDLY

No special actions required, all sites you make with Mobirise are mobile-friendly. You don't have to create a special mobile version of your site, it will adapt automagically.

MOBILE FRIENDLY

No special actions required, all sites you make with Mobirise are mobile-friendly. You don't have to create a special mobile version of your site, it will adapt automagically.

IT'S EASY AND SIMPLE

Cut down the development time with drag-and-drop website builder. Drop the blocks into the page, edit content inline and publish - no technical skills required.

IT'S EASY AND SIMPLE

Cut down the development time with drag-and-drop website builder. Drop the blocks into the page, edit content inline and publish - no technical skills required.

IT'S EASY AND SIMPLE

Cut down the development time with drag-and-drop website builder. Drop the blocks into the page, edit content inline and publish - no technical skills required.

TRENDY WEBSITE BLOCKS

Choose from the large selection of latest pre-made blocks - full-screen intro, bootstrap carousel, content slider, responsive image gallery with lightbox, parallax scrolling, video backgrounds, hamburger menu, sticky header and more.

TRENDY WEBSITE BLOCKS

Choose from the large selection of latest pre-made blocks - full-screen intro, bootstrap carousel, content slider, responsive image gallery with lightbox, parallax scrolling, video backgrounds, hamburger menu, sticky header and more.

TRENDY WEBSITE BLOCKS

Choose from the large selection of latest pre-made blocks - full-screen intro, bootstrap carousel, content slider, responsive image gallery with lightbox, parallax scrolling, video backgrounds, hamburger menu, sticky header and more.

SUNTETI GATA PENTRU
COLABORARE
CU ISPAS MARIUS I.I.? 

Întrebări? Cerere de oferta?
Vrei doar sa mă saluți?

Răspuns garantat in 24 ore

Mobil: +40 (0)772-235-053
Email: info@dataservices.ro
Punct de lucru: Bd. Alexandru Vlahuță, Nr. 10, incinta ITLC - Corp A,
Etaj 1, Birou A8, Brașov, Cod Postal 500387, Jud. Brașov

Info legal

ISPAS MARIUS-IOAN I.I.
C.U.I.: 34725135
Nr.Reg.Com: F08 /861 /2015
marius.ispas@dataservices.ro

Contact

e: info@dataservices.ro
t: +40 (0)368-004-315
f: +40 (0)368-004-315
m: +40 (0)772-235-053

© Copyright 2017 Ispas Marius-Ioan I.I. - All Rights Reserved